
Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulu üyesi Prof. Dr. Tevfik Özlü, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Koronavirüsün hangi koşullarda ve ortamlarda bulaştığı ve risk oluşturduğu konusunda açıklamalarda bulundu.
Özlü Hoca’ya göre, hasta olanlar, asemptomatiklerden daha fazla bulaştırıcı olduğunu, virüsü taşıyanla karşısındaki kişi maske taşıyorsa neredeyse bulaşmanın yüzde yüze yakın önlendiği, açık havada bulaşmanın kapalı alanlara göre daha düşük olduğu, eşya ve yüzeylerden ellerimize virüs bulaşmış olsa bile, ellerimizi ağız, burun veya göze temas ettirmedikçe virüsün bulaşmayacağı, su ve sabunla 20 saniye yıkama veya %70 kolonya ile elimizden temizlendiği tecrübeyle sabittir.
- linkler
- Batı’nın entelektüel tekeli yıkıldı! Akademide Çin devrimi…
- Kılıçdaroğlu Seçilmiş Genel Başkan
- Mutlak butlan ve CHP’nin özgürleşmesi
- Michael Roberts’la Söyleşi
- Eski FETÖ mensuplarından ‘bütünleşme’ mesajı
- Konyaaltı CKD’den Atatürk’e Alman düşmanlığına tepki
- Sosyal medyada Kılıçdaroğlu’na saldırıyı kim yönetiyor?
