
Toplu taşıma araçlarını kullanan vatandaşların daha kolay ve pratik bir şekilde kartlarını doldurabileceği Kent Kart Dolum Otomatları çeşitli noktalara yerleştirilmeye başlandı.
Konuyla ilgili açıklama yapan Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz “Başta gençlerimiz olmak üzere, vatandaşlarımızın yoğun talebi üzerine Kent Kart Dolum Otomatlarını yerleştirmeye başladık. Şu anda MAKÜ ve Aydınlıkevler-TOKİ durağında aktif olarak çalışmaktadır. Yakın zamanda belirlenen noktalara da otomatlarımızı yerleştireceğiz. Toplu taşıma araçlarını kullanan vatandaşlarımızın daha kolay, daha pratik bir şekilde kent kartlarının dolumunu yapabilmeleri için 7 gün 24 saat çalışacaktır. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.
- Michael Roberts’la Söyleşi

- Eski FETÖ mensuplarından ‘bütünleşme’ mesajı

- Konyaaltı CKD’den Atatürk’e Alman düşmanlığına tepki

- Sosyal medyada Kılıçdaroğlu’na saldırıyı kim yönetiyor?

- Vatan Partisi, fesat yuvası Fener Rum Patrikhanesi’ni hedef aldı

- DOĞU TABLETLERİ
- Günümüz dünyasında Marksist bir kriz teorisi

- Atlantik sisteminin gerilemesinin getirdiği çelişkiler

