
Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz ve Başkan Yardımcısı Ali Say 11 Şubat “112 Günü” nedeniyle 112 Acil Çağrı Merkezini ziyaret ederek günlerini kutladı.
Ziyaret sonrası açıklama yapan Başkan Ercengiz “Bugün 11 Şubat “112 Günü” olması nedeniyle Acil Çağrı Merkezini ziyaret ederek çalışanların gününü kutladık. Merkezde çalışan personelle sohbet ederek istek ve taleplerini dinledik. Çalışan tüm personel çalışmalarını hassasiyetle yürütüyorlar. Kendilerini tebrik ediyor kolaylıklar diliyorum” dedi.
- Kılıçdaroğlu, Teori Dergisine yazdı; ABD’nin yağmacılığına karşı Avrupa’yı uyardı

- Kılıçdaroğlu: Hoşgörüye evet, iki başlılığa izin yok!

- Hububat alım fiyatlarına şiddetli tepkiler peş peşe geldi

- Konyaaltı belediyesi kamu emekçilerinden eylem

- Emekli yazıları15
- Burdur’a 12 uzman doktor daha atandı

- CHP’de gidişat bölünme; yeni parti için geri sayım başladı

- Asya Çağı Şiir Manifestosu: Büyük İnsanlığın Şairlerine Çağrı!

