
İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, “Geleceğe nefes ol” kampanyası kapsamında Büğdüz Ömer Naci Bozkurt İlkokulunda fidan dikme faaliyetine katıldı.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, Milli Eğitim Bakanlığı’nda başlatılan ‘Geleceğe Nefes Ol’ kampanyası kapsamında, Büğdüz Ömer Naci Bozkurt İlkokulunda fidan dikme faaliyeti yapıldığı, Milli Eğitim Müdür Emre Çay’ın bu faaliyete katıldığı belirtildi.
- Kılıçdaroğlu, Teori Dergisine yazdı; ABD’nin yağmacılığına karşı Avrupa’yı uyardı

- Kılıçdaroğlu: Hoşgörüye evet, iki başlılığa izin yok!

- Hububat alım fiyatlarına şiddetli tepkiler peş peşe geldi

- Konyaaltı belediyesi kamu emekçilerinden eylem

- Emekli yazıları15
- Burdur’a 12 uzman doktor daha atandı

- CHP’de gidişat bölünme; yeni parti için geri sayım başladı

- Asya Çağı Şiir Manifestosu: Büyük İnsanlığın Şairlerine Çağrı!


