
9’uncu Antalya Şehircilik ve Teknolojileri Fuarı’nda Burdur Belediyesi standı ‘En İyi Stant Tasarım’ yarışmasında birincilik ödülünü kazandı.
Antalya 9’uncu Şehircilik ve Teknolojileri Fuarı’na katılan ve stant açan Burdur Belediyesi birincilik ödülü kazandı.
Antalya’da Burdur Belediyesi Standı En İyi Stant Yarışmasında birinci oldu.
Birincilik ödülünü Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz adına Burdur Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Ferit Çelikbaş, Antalya Esnaf Odaları Başkanı Adlıhan Dere’nin elinden aldı.
Müdür Çelikbaş, ödülle ilgili olarak, “Bu ödülü bizlere layık gören tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler” dedi.

- Batı’nın entelektüel tekeli yıkıldı! Akademide Çin devrimi…

- Kılıçdaroğlu Seçilmiş Genel Başkan

- Mutlak butlan ve CHP’nin özgürleşmesi

- Michael Roberts’la Söyleşi

- Eski FETÖ mensuplarından ‘bütünleşme’ mesajı

- Konyaaltı CKD’den Atatürk’e Alman düşmanlığına tepki

- Sosyal medyada Kılıçdaroğlu’na saldırıyı kim yönetiyor?

- Vatan Partisi, fesat yuvası Fener Rum Patrikhanesi’ni hedef aldı


