
Burdur’da da yeni bir karantina olayı
Bucak ilçesine bağlı Kocaaliler Beldesinde İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla bu akşam 19,00 itibariyle ikinci bir emre kadar karantina kararı alındı.
Burdur Valisi Hasan Şıldak’ın sosyal medya hesabından yaptığı paylaşıma göre, Bucak İlçene bağlı Kocaaliler Beldesinde bir vatandaşın Covid-19 testinin pozitif çıkması üzerine beldeyi karantina altına alma kararı verildi. Beldeye giriş çıkışlar hastalığın belde içinde yayılmasını ve başka yerleşim yerlerine taşınmasını önlemek amacıyla ikinci bir emre kadar yasaklandı.
- linkler
- Batı’nın entelektüel tekeli yıkıldı! Akademide Çin devrimi…
- Kılıçdaroğlu Seçilmiş Genel Başkan
- Mutlak butlan ve CHP’nin özgürleşmesi
- Michael Roberts’la Söyleşi
- Eski FETÖ mensuplarından ‘bütünleşme’ mesajı
- Konyaaltı CKD’den Atatürk’e Alman düşmanlığına tepki
- Sosyal medyada Kılıçdaroğlu’na saldırıyı kim yönetiyor?
