
Vali Şıldak bayramda şehitlerimizi, görev başındaki polisimizi ve büyüklerimizi unutmadı
Vali Hasan Şıldak, halkımızın huzuru, güvenliği ve sağlığı için görevi başında olan Jandarma ve polislerle yol uygulama noktaları, 112 Acil Çağrı Merkezi ve Vefa Sosyal Destek Gruplarında görev alan personeli ziyaret ederek bayramlarını kutladı, personele teşekkür etti.
Daha sonra Şehitliğe geçen Vali Şıldak, şehitlerimizi kabirleri başında dualarla andı.
Vali Şıldak, ayrıca bugün 14.00-20.00 saatleri arasında sokağa çıkma kısıtlamasından muaf olmaları dolayısıyla dışarıda bulunan 65 yaş ve üstü vatandaşların bayramını kutladı, onlarla sohbet etti, küçük hediyeler sundu.
Vali Şıldak’a ziyaretleri sırasında İl Jandarma Komutanı J. Alb. Orhan Kılıç ve İl Emniyet Müdürü Ümit Bitirik eşlik ettiler.
- Kılıçdaroğlu Seçilmiş Genel Başkan
- Mutlak butlan ve CHP’nin özgürleşmesi
- Michael Roberts’la Söyleşi
- Eski FETÖ mensuplarından ‘bütünleşme’ mesajı
- Konyaaltı CKD’den Atatürk’e Alman düşmanlığına tepki
- Sosyal medyada Kılıçdaroğlu’na saldırıyı kim yönetiyor?
- Vatan Partisi, fesat yuvası Fener Rum Patrikhanesi’ni hedef aldı
- DOĞU TABLETLERİ
