
Kovid19 salgının merkez üssü yeniden Bucak
Burdur’un Bucak ilçesinde bir belde ve 10 köy pozitif vaka ve temaslı sayısının aşırı artışı yüzünden karantina altına alındı.
Bucak’ta Kovid19 salgının artması, testleri pozitif çıkan ve temaslı sayısının yükselmesi nedeniyle Kızılkaya Beldesi, Kuşbaba, Çamlık, Karapınar, Ürkütlü, İncirdere, Karaseki, Çobanpınar, (ikinci sefer olmak üzere) Seydiköy, Susuz ev Kargı köyleri karantina altına alındığı öğrenildi.
Jandarmanın belde ve köylerin giriş çıkışlarında tedbir alarak giriş çıkışları kontrol altına aldığı belirtiliyor.
- Kılıçdaroğlu Seçilmiş Genel Başkan

- Mutlak butlan ve CHP’nin özgürleşmesi

- Michael Roberts’la Söyleşi

- Eski FETÖ mensuplarından ‘bütünleşme’ mesajı

- Konyaaltı CKD’den Atatürk’e Alman düşmanlığına tepki

- Sosyal medyada Kılıçdaroğlu’na saldırıyı kim yönetiyor?

- Vatan Partisi, fesat yuvası Fener Rum Patrikhanesi’ni hedef aldı

- DOĞU TABLETLERİ

