
Burdur Belediyesi Çözüm Masa İhbar Hattı 7/ 24 aralıksız hizmet veriyor.
Burdur Belediyesi Çözüm Masası, 153 numaralı iletişim hattını arayan vatandaşların talepleri doğrultusunda ilgili müdürlüklerle kısa sürede bağlantı kurularak, hızlı ve kaliteli hizmet anlayışıyla çalışmalarına yön veriyor.
Konuyla ilgili açıklama yapan Başkan Ercengiz “Çözüm Masası İhbar Hattı 7 gün 24 saat aralıksız hizmet vermektedir. Vatandaşlarımızdan gelen her türlü talep, şikâyet ve önerileri kayıt altına alarak vatandaşlara bilgilendirme yapmakta, aynı zamanda vatandaşlardan gelen istek, talep ve şikâyetleri ilgili müdürlüklülerimize iletmektedir. Alanımız dışında olan konular ile ilgili olarak da vatandaşımıza gerekli bilgilendirme ve yönlendirmeler yapılmaktadır. 29 Aralık ve 31 Aralık tarihleri arasında Çözüm Masası İhbar Hattına toplamda 22 şikâyet gelmiştir. Gelen şikâyetler titizlikle incelenerek yapılması gereken çalışmalar ivedilikle yerine getirilmiştir. Katkısı olan ve emeği geçen mesai arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Çözüm Masası ihbar hattına gelen her talebe anında cevap vermeye, talepleri gidermek için gayret göstermeye devam edeceğiz” dedi.
- Büyükada toplantısının detayları ortaya çıkmaya başladı
- Çöpler, artık Katı Atık Tesisine taşınmaya başladı
- Aşk, Oğuzhan Koç’u yendi…
- Emekli polislerden Antalya’da terör partilerini kapatılmamasına sert tepki
- Başkan Ercengiz, canlı TV yayınında gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu
- Başkan Ercengiz, felaket sahasında
- Engelliler Hünerlerini Sergiledi
- İleri Biyolojik Arıtma Tesisi Hizmete Girdi