
Burdur’da yeni tip Koronavirüs (Kovid19) tedbirleri kapsamında getirilen yasakları hiçe sayan 74 kişiye ceza yağdı.
Burdur Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden alınan bilgiye göre, geçen hafta sonu 65 yaş ve üstüyle 20 yaş ve altı vatandaşlardan sokağa çıkan, dışarıda sosyal mesafe kuralına uymayan ve piknik yapan 74 vatandaşa idari paera cezası uygulandı.
hafta sonu Burdur İl Hıfzıssıhha Kurulunun aldığı kararlara uymayanlara ceza yağdı.
74 kişiye toplam 30 bin 576 lira para cezası kesildi.
Burdur valiliği bu kapsamda vatandaşlara “kurallara uyalım, topluma karşı sorumlu davranalım!” çağrısını yineledi.
[3d-flip-book mode="thumbnail-lightbox" urlparam="fb3d-page"
id="12654" title="false" lightbox="dark"]
- linkler
- Batı’nın entelektüel tekeli yıkıldı! Akademide Çin devrimi…
- Kılıçdaroğlu Seçilmiş Genel Başkan
- Mutlak butlan ve CHP’nin özgürleşmesi
- Michael Roberts’la Söyleşi
- Eski FETÖ mensuplarından ‘bütünleşme’ mesajı
- Konyaaltı CKD’den Atatürk’e Alman düşmanlığına tepki
- Sosyal medyada Kılıçdaroğlu’na saldırıyı kim yönetiyor?
